Houd je vakkennis up-to-date en neem elke dag een kijkje op Lijfblad.nl. Zo kun je jouw klanten nog beter van dienst zijn!

Home>Mooi>Unilever neemt huidverzorgingsmerk Dermalogica...

Mooi

Unilever neemt huidverzorgingsmerk Dermalogica over

02 juli 2015
Deel met je vrienden
 
Huidverzorgingsmerk Dermalogica is afgelopen week onderdeel geworden van de Prestige Personal Care Division van Unilever. Dermalogica wordt op dit moment verkocht in tachtig landen en heeft zowel producten voor de professionele salon als voor thuis. 
 

Missie onveranderd

De oprichters van het merk, het Amerikaanse echtpaar Jane en Raymond Wurwand, zullen een minderheidsbelang houden en blijven hiermee betrokken bij de ontwikkeling van de producten van Dermalogica. 
 

Toonaangevend merk

Paul Polman, CEO van Unilever is blij met de uitbreiding. Dermalogica heeft volgens hem een goede reputatie en is internationaal hét toonaangevende merk onder zowel professionele salons als consumenten. 
 

Toekomst

Hoeveel Unilever betaalt is niet duidelijk. In 2014 had Dermalogica een omzet van $240 miljoen. In de toekomst zal er onder andere gekeken worden naar groei van bestaande kanalen en nieuwe distributiemogelijkheden. 
 
Bron: Dermalogica
 
 

Terug naar het nieuwsoverzicht

Deel met je vrienden
 
Lijfblad 7

Lijfblad 7 is uit!

Bekijk bovenstaand magazine online >
doemeewin-LB07-2017-banner-rechtsbanner-tempocol-v2Canesten_Banner-Lijfbladbanner-pharmaconproefexamens-v1-2017