Houd je vakkennis up-to-date en neem elke dag een kijkje op Lijfblad.nl. Zo kun je jouw klanten nog beter van dienst zijn!

Home>Nieuws>Branchenieuws>DA neemt Mooi Parfumerie over

Branchenieuws

DA neemt Mooi Parfumerie over

19 maart 2014
Deel met je vrienden
 
DA neemt Mooi Parfumerie over
DA gaat Nederland gezonder en mooier maken met drie werelden in elke winkel: Fris, Gezond en Mooi. De drogist gaat terug naar de roots, waarin lokaal ondernemerschap, persoonlijk advies en aandacht voor de klant centraal staan. Om de ambitie waar te maken en succesvol te zijn heeft DA Holding Mooi Parfumerie overgenomen en gaat DA een samenwerking aan met Vitaminstore. De werelden Fris, Gezond en Mooi zijn vanaf 1 juli zichtbaar. 
 

Grote stap voorwaarts

Linda Keijzer, CEO DA: “We zijn heel blij met de overname van Mooi Parfumerie. Door de overname ontstaat er een bundeling van krachten waarmee we in staat zijn drie werelden neer te zetten waarin klant- en shopgedrag centraal staan: Fris, Gezond en Mooi. Gezamenlijk gaan we Nederland gezonder en mooier maken!” 
Peter van der Meer, algemeen directeur Mooi: “De overname van Mooi Parfumerie door DA Holding is bijzonder goed nieuws. Het is een stap voorwaarts. Een stap gekozen vanuit kracht, overtuiging, vertrouwen en een duidelijke groeiambitie om Mooie dromen waar te maken.” 
 

Fris, Gezond en Mooi 

De wereld Fris staat voor het vertrouwde drogisterij assortiment, waarin alles voor de persoonlijke verzorging verkrijgbaar is. Mooi staat voor luxe cosmetica, verzorging en parfumerie en wordt in samenwerking met Mooi Parfumerie ingevuld. Binnen de wereld Gezond treft de klant alles aan om gezond en vitaal te blijven, waarbij onder meer moet worden gedacht aan zelfzorg, voedingsmiddelen en voedingssupplementen. Voor de wereld Gezond gaat DA een samenwerking aan met Vitaminstore, de health specialist die 23 winkels in Nederland heeft. 
 

Totaal Retail visie 

Fris, Gezond en Mooi wordt opgezet volgens de Totaal Retail visie, die uitgaat van de klant en zijn shopgedrag. De klant kan straks op alle mogelijke manieren terecht bij DA: in de winkel, aan de keukentafel op de laptop, op de bank met de tablet en/of onderweg mobiel. De klant gaat zich in de winkel én op elke device thuis voelen bij DA. 
 

Lokaal ondernemerschap 

Op de winkelvloer gaat DA terug naar de roots, waarin lokaal ondernemerschap, deskundigheid, persoonlijk advies en aandacht voor de klant centraal staan. Maar dan in een eigentijds jasje en met een passend en compleet assortiment. Met kennis, advies en aandacht voor de klant gaat DA weer het onderscheid maken. 
 
Bron: DA
 
 

Terug naar het nieuwsoverzicht

Deel met je vrienden
 
Lijfblad 6

Lijfblad 6 is uit!

Bekijk bovenstaand magazine online >
doemeewin-LB06-2017-banner-rechtsbanner-tempocol-v2Canesten_Banner-Lijfbladbanner-pharmaconproefexamens-v1-2017