Houd je vakkennis up-to-date en neem elke dag een kijkje op Lijfblad.nl. Zo kun je jouw klanten nog beter van dienst zijn!

Home>Nieuws>Branchenieuws>MARKETING-GAME L'ORÉAL BRANDSTORM

Branchenieuws

MARKETING-GAME L'ORÉAL BRANDSTORM

25 juni 2015
Deel met je vrienden
 
MARKETING-GAME L'ORÉAL BRANDSTORM

Studenten uit 45 landen verzamelden zich afgelopen week in Parijs voor de wereldwijde finale van Brandstorm. Deze marketingcompetitie van L’Oréal, een van de belangrijkste ter wereld, werd dit jaar gewonnen door Italië. Zij lieten 2500 teams van ruim 360 universiteiten achter zich.

Ambitieuze marketingstudenten

Sinds het begin van de competitie in 1993 hebben er al 80.000 mensen aan meegedaan. Voor ambitieuze marketingstudenten is Brandstorm de kans om kennis te maken met een multinationale onderneming. Voor L’Oréal biedt het de ideale gelegenheid om nieuw marketingtalent als eerste te ontdekken. De studenten kregen dit jaar de opdracht zich te verplaatsen in de rol van internationaal marketingmanager van Lancôme. De uitdaging: maak een plan om het succes van Lancôme op luchthavens (de zogenaamde ‘travel retail’-divisie) te vergroten.

Prijs

Drie studenten van de Luigi Bocconi-universiteit uit Milaan: Francesca Fabris, Owen Wang en Tiffany James veroverden de eerste plek en een reischeque van € 10.000. Tweede werd het team uit India en de Franse deelnemers kregen de derde prijs. Deze teams winnen € 5.000 en € 2.500. De prijs voor het beste digitale concept ging naar Finland.

 

Bron: L'Oréal Nederland BV
 
 

Terug naar het nieuwsoverzicht

Deel met je vrienden
 
Lijfblad 6

Lijfblad 6 is uit!

Bekijk bovenstaand magazine online >
doemeewin-LB06-2017-banner-rechtsbanner-tempocol-v2Canesten_Banner-Lijfbladbanner-pharmaconproefexamens-v1-2017