Houd je vakkennis up-to-date en neem elke dag een kijkje op Lijfblad.nl. Zo kun je jouw klanten nog beter van dienst zijn!

Home>Nieuws>Mooi & Gezond nieuws>'I am Beauty Full' campagne voor natuurlijke ve...

Mooi & Gezond nieuws

'I am Beauty Full' campagne voor natuurlijke verzorgingsproducten van start

16 oktober 2015
Deel met je vrienden
 
'I am Beauty Full' campagne voor natuurlijke verzorgingsproducten van start

Retailer Holland & Barett (voorheen De Tuinen) is op 10 oktober, de Dag van de Duurzaamheid, gestart met hun 5 weken durende marketingcampagne ‘I am Beauty Full’.

Natuurlijke verzorging

Doel van het initiatief is het bewustzijn verhogen van het kiezen voor natuurlijke verzorgingsproducten in plaats van producten die agressieve chemicaliën bevatten en schadelijk zijn voor het milieu en de consument. Met de campagne wil Holland & Barett klanten bedanken die al kiezen voor duurzaamheid, en potentiele klanten bewustmaken van het feit dat overstappen op natuurlijke producten een verschil voor henzelf en het milieu kan maken.

124 nieuwe verzorgingslijnen

Alle producten van Holland & Barett zijn vrij van gevaarlijke chemicaliën en microplastics en zijn vanzelfsprekend niet zijn getest op dieren. De retailer voegde het afgelopen jaar maar liefst 124 natuurlijke verzorgingslijnen toe aan het assortiment.

Voor klanten zijn er tijdens de campagne verschillende acties en activiteiten. Medewerkers worden voorzien van een training en krijgen steun van het maandblad ‘Healthy’, die een specifieke focus op natuurlijke schoonheid heeft.

 
 

Terug naar het nieuwsoverzicht

Deel met je vrienden
 
Lijfblad 7

Lijfblad 7 is uit!

Bekijk bovenstaand magazine online >
doemeewin-LB07-2017-banner-rechtsbanner-tempocol-v2Canesten_Banner-Lijfbladbanner-pharmaconproefexamens-v1-2017