26 september 2019

Twee nieuwe ambassadeurs bij Coty Benelux

Coty Benelux heeft 2 Bekende Nederlanders gestrikt voor hun merken Max Factor en Rimmel London. Quinty Trustfull zal het gezicht voor het iconische make-up merk Max Factor zijn en Robin Martens wordt het gezicht van de nieuwe nationale Rimmel campagne. Beide campagnes zullen vanaf oktober in Nederland van start gaan.

Artikel Quinty

Quinty Trustfull sluit perfect aan bij de waarden van Max Factor. Ze staat vol in het leven en is een sterke, krachtige vrouw met een no-nonsens houding die haar carrière en haar privéleven perfect managet’, zegt Guilhem Widmer, General Manager Coty Consumer Beauty Benelux. ‘Quinty heeft een grote ‘likability’ en wordt door veel vrouwen als voorbeeld gezien. Haar natuurlijke charme en haar ongedwongen vrouwelijke uitstraling in combinatie met haar nuchtere mentaliteit passen perfect bij Max Factor.’

Quinty Trustfull over de samenwerking met Max Factor: ‘Ik ben al jaren groot fan van Max Factor en in mijn toilettasje zitten aardig wat make-upproducten van het merk. Ik ben dan ook heel trots dat ik gevraagd ben om nu het gezicht te zijn van zo’n iconisch make-up merk. Dat is toch een meisjesdroom die uitkomt? Ik geniet dan ook met volle teugen van deze nieuwe uitdaging in mijn leven.’

Artikel Robin

Robin Martens is een jonge, moderne vrouw die uitdagingen niet uit de weg gaat. Met haar positieve instelling is ze een voorbeeld voor veel jonge vrouwen en mannen’, laat Guilhem Widmer, General Manager Coty Benelux weten. ‘Haar uitstraling die, afhankelijk van haar stemming of de rol die ze speelt, van naturel naar heel uitgesproken tot glamoureus kan gaan, past perfect bij de waarden van Rimmel London en de bekende slogan ‘Live the London Look’. We zijn dan ook erg enthousiast dat Robin het Nederlandse gezicht van Rimmel London is geworden.’

‘Ik was intens gelukkig toen ik hoorde dat ik het gezicht zou worden voor de Nederlandse campagne van Rimmel London. Dit stond op mijn dromenlijstje en ik ben enorm dankbaar voor dit project. De draaidagen en de fotoshoot waren super leuk met een heel fijn team. Ik kan niet wachten totdat deze campagne gelanceerd gaat worden want ik ben er heel trots op en ontzettend blij mee’ vertelt Robin Martens.

‘Niet alleen op het gebied van make-up zijn Rimmel en Robin een perfecte match, ook bij het tegengaan van online pesten vinden ze elkaar. Rimmel maakt zich, in een internationale campagne samen met haar global ambassadeurs Rita Ora en Cara Delevinge, sterk om online beauty pesten een halt toe te roepen. Robin onderstreept dit lokaal en draagt dit uit via haar eigen platform’ vertelt Torill Wijnen, Influencer Marketing Manager Coty Benelux.

Lijfblad is uitsluitend voor drogisterijmedewerkers en is niet bedoeld voor consumenten